Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

tired

5 dni chodzenia do szkoły daje się we znaki. Na szczęście  jeszcze nie ma aż tak dużo nauki, więc po szkole idzie wyjść na dwór. Ostatnie dni dość intensywnie, czyli jak zawsze, szkoła nam nie szkodzi. :D Dzisiaj spędziłam dzień z moją przyjaciółką na zdjęciach i takich tam, a podczas jazdy do domu spotkałam Patkę i Dusię więc się do nich przyłączyłam na poł godziny. :) Jutro zamierzamy z Czaplą piec rogaliki i chillować, like itt. A poza tym to muszę korzystać z ostatniego roku w tej szkole i z tymi ludźmi, pomimo wszystko jesteście najlepsi :*


 czaplis :D

music

3 komentarze:

  1. Fajnie spedzony dzien. I swietne zdjecia ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki :)
    Proszę zobacz mój blog i zaobserwuj oddzwięcze się ♥ To dla mnie ważne artystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweterek :)
    masz rację korzystaj jak najbardziej z tego ostatniego roku w swojej obecnej szkole :*

    OdpowiedzUsuń