Obserwatorzy

środa, 1 sierpnia 2012

back from Greece

Witam, postanowiłam zacząć tu wszystko od nowa i mam nadzieję że tym razem ten blog będzie lepszy. Kilka dni temu wróciłam z obozu w Grecji, było cudownie. Na początku nie umiałam się przekonać, bo to mi nie pasowali ludzie, to opiekunki, no ale potem już było pięknie, nawet wychowawczynie mnie tak bardzo nie denerwowały. Grecja jest pięknym krajem i każdemu polecam wybranie się tam. My byliśmy w  mieście Paralia leżącym nad Morzem Egejskim. W środku miasta znajdowała się piękna cerkiew i małe molo. Podczas tych 12 dni zdążyliśmy zwiedzić Meteory i dwa pobliskie miasta Katerini i Olimpic Beach, zdążyliśmy także pobawić się aż 4 razy w dyskotece Cocus, nauczyć się Zorby, opalić, popływać w morzu,  popływać na pontonach, przeżyć wiele animacji, poobserwować przystojnych Greków i spędzić ogólnie około 50 godzin w autobusie. Było warto!


















xoxo, alexandra

6 komentarzy: