Obserwatorzy

środa, 29 sierpnia 2012

holiday

Ale ten czas leci! Niedawno odliczaliśmy do wakacji, a teraz już dobiegają końca. Muszę przyznać, że te wakacje były jednymi z najlepszych w moim życiu. Cały czas coś robiłam. Tu Grecja, Chorwacja, wypady na dwór, na miasto, pod namiot itp. :) Przede wszystkim dla mnie to były bardzo ciepłe wakacje bo w sumie 24 dni mega upałów , a na reszte pogody w Polsce też nie moge narzekać. Z okazji tego końca przygotowałam kolaż ze zdjęciami z moich wakacji.


enjoy the last days of summer, alexandra

5 komentarzy:

  1. Swietny ten kolaz! I oby nastepne wakacje byly udaaaane ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawy blog :-) przeczytałam prawie wszystkie posty<3 zapraszam do mnie:http://wero-vera.blogspot.com/ obserwuję i liczę na to samo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje! aaa, ja chce wakacje:c dopiero pierwszy tydzien szkoly, a ja juz padam na twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ; ) Zapraszam do mojego i mojej przyjaciółki :)http://inlovewithdreams86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń