Obserwatorzy

środa, 22 sierpnia 2012

bye bye Croatia

Przydał mi się ten wyjazd, piękne widoki, piękna miejscowość i zakątki jakich mało. Żadne zdjęcia nie oddadzą piękna tego miejsca. Troche zbyt ciche, ale na odpoczynek od rzeczywistości i pooglądanie fajnych dupeczek idealne. :) Wszystkie wpadki podczas jazdy i 1 dnia wyleczył następny dzień pobytu. Jedyne czego mi brakowało to że nie było najlepszych ludzi na świecie ze mną. Dzisiaj zasypie was zdjęciami, miłego oglądania!








 przepyszne figi!



 najwygodniej:D





 Mój brat: To ja poprosze sok (myślimy pewnie świeżo wyciskany) a tu co dostaje :

+

 =








 Hvar






 na dzisiaj to tyle. W następnej notce powinny się ukazać kolejne zdjęcia:)
xoxo, alexandra

5 komentarzy:

  1. dupeczki ? huhuhuhuu :D ej ładne masz to 13 zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cudnie tam :)
    Aż przypomniały mi się wakacje z ubiegłego roku, które spędziłam w Grecji na Krecie- tam też jest super ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    _____________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia mam nadzieję że za rok uda mi się w końcu tam pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. musialo byc fajnie ;p
    Super masz bloga . :d
    Zapraszaam do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń