Obserwatorzy

wtorek, 23 października 2012

lovely october

Jak tam pogoda? U mnie w weekend było słonecznie, a szczególnie w niedzielę. W sobote byłam u Madzi na noc, a wcześniej spotkałyśmy się z kumpelami, potem troche niefajna sytuacja czyli rozwalona broda Magdy i jej siedzenie od 21-12 w nocy w szpitalu, bo do szycia :/. Ale za to potem sobie gadałyśmy i lałyśmy. W niedzielę z powodu pięknej pogody wybraliśmy się z rodzicami i bratem do pięknej Pszczyny ;). Dużo ludzi było, w sumie się nie dziwię. A wczoraj byłam chwilę porobić zdjęcia Nicoli. Teraz robię projekt na wos.. A jutro do kina ze znajomymi <3 Tak więc październik mija w porządku,
jedynie co mi przeszkadza to kara Czapli :< Teraz troche zdjęć:
(lepsza jakość-> otwarcie w nowej karcie)










tu na koniec mój grzyb ;*
xoxo, alexandra

4 komentarze:

  1. Przyjemne zdjęcia ! :) Pszczyna wygląda na piekne miasto :)
    Jej, 3 h ?! :OOOO To pewnie juz tam mnóstwo sniegu macie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twojego bloga :)Jestem nowa wiec licze na pomoc :) zapraszam do mnie : http://sara-mylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś, zazdroszczę ci pięknego koloru włosów :)
    blog jest super i oczywiście obserwuję :)
    karolinas-diaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ejej gdzie ty zaginelas ja czekam i czekam na nowa notka i nic :c zapraszam do mnie : http://sara-mylifee.blogspot.com/ buziaki <3

    OdpowiedzUsuń