Obserwatorzy

czwartek, 1 listopada 2012

november

A więc mamy listopad. Dzisiaj Wszystkich Świętych, na grobach tłumy. W sumie to dlaczego tylko dzisiaj? Powinniśmy pamiętać codziennie, a nie tylko 1 listopada. Dla mnie to najgorsze święto w roku. Bo o zmarłym dziadku pamiętam zawsze, o zmarłym przybranym dziadku też. Odwiedzam ich groby nie tylko 1 listopada, no ale cóż.. Takie życie.

Ogólnie to nudna końcówka października i nudny dlugi weekend bo mam kare czyli łącze się w bólu z moim Czaplinsem, ale od 5 listopada już wolność <3 Ogólnie to dowiedziałyśmy się dzisiaj takich niefajnych rzeczy, że jesteśmy bardzo zawiedzione na pewnej osobie..


xoxo, alexandrowe

photos: weheartit

8 komentarzy:

  1. cudne zdjęcia, ja też byłam dzisiaj na cmentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, piękne fotki, bardzo fajny blog, oczywiście obserwuje i czekam na kolejne posty !
    Zapraszam do mnie, wpadnij :
    trooololooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tym świętem :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjecia ;] zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć! fajny blog hhętnie zaobserwuje ;)
    zapraszam :
    http://coffeandguitar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog : )
    Obserwujemy liczymy na to samo : P

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj tam, ojjj tam :P Pocwiczyłabys i dałabyś rade !:)))))

    OdpowiedzUsuń