Obserwatorzy

poniedziałek, 5 listopada 2012

happy birthday !

Dzisiaj są urodziny mojej Czaplens z tej okazji wczoraj robiłam tort i obmyślałam z Lolą naszą strategie na dzisiejszy dzień. Wszystko wyszło idealnie. Rano do szkoły, Czapla już tam była, ale chłopaki ją zagadały i mogłyśmy z Lolą dać ten tort paniom na przechowanie i przed 3 lekcją Chabcia poszła z Czaplą, a my czekaliśmy na półpiętrze i nagle IDĄ i wszyscy 'spóźnieni' bieg żeby zdążyć i śpiewamy sto lat, ja wręczam tort i potem świeczki i Marek zapalił i wszyscy jeszcze raz śpiewają :D Coś pięknego. Potem jedliśmy ten tort. Reszta dnia już spokojnie, ale w dobrych humorach! :D

Czaplino z okazji twojego święta po raz któryś tam wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, miłości, zdrowa i wszystkiego czego sobie życzysz. <3

A teraz czas na zdjęcia!

















Wybaczcie za to, że niektóre zdjęcia rozmazane, ale nie miałam innych :< Jutro albo kiedyś tam może wrzucę filmik z dzisiejszego dnia .

xoxo, alexandra

9 komentarzy:

  1. to napewno cudowne uczucie mieć 15 lat, no cóż mi przyszło czekać na to jeszcze 2 lata :)
    obserwuję :)
    aria-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjj kiey ja mialam tyle lat... stare dobre czasy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jak fajnie :D sliczny sweterek :) zapraszam na nowe wpisy :)
    buziaki , Sara <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze miec takie koleżanki jak Wy :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog! :D
    Zapraszam na http://magda-maaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh, pomyśleć że 2 lata temu też obchodziłam 15 ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny torcik..! najlepszegoo jej zycze..! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. UWIEBIAM TAKIE FOTKI NA SPONTANIE

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń