Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

the best timee

Siemanko z góry wybaczcie, że tak mało piszę ostatnio, no ale jakoś tak wyszło. Od wtorku do czwartku miałam próbne egzaminy i strasznie żałuje, że się już skończyły, bo tylko do 12 w szkole, zero zadań i wypady z najlepszymi ludźmi. Ogólnie to uwielbiam ten listopad, tak jak w tamtym roku, jest cudownie, dziękuje.
W dzisiejszej notce chciałam dodać jakieś zdjęcia i wypadło na moje pochwalenie się pięknym swetrem z tesco i koczykami, które zaczęłam uwielbiać :>

ma przepiękne kolory, jest super mięciutki i ciepły, idealny! :*

no i tu te kolczyki, które pasują do wszystkich eleganckich outfitów uwielbiam! 

a tu w 1 dzień próbnych loczki, które na moich włosach wyglądały fajnie tylko troszke dużo ich było :P



xoxo, alexandra


6 komentarzy:

  1. lubię nośic perełki na uszach :) Piękne włosy masz ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. cute sweater! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej:3
    Całkiem fajny blog ;)
    zapraszam też do mnie: livii-olivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny sweterek! *.*
    Pozdrawiam i zapraszam! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądają na Twoich włosach loki <3 dodaj jakąs notke nową ;)

    OdpowiedzUsuń